Sjukt va sliten man kan bli av lite ansträngning! Sprang vårruset igår, över min kapacitet. Nöjd me loppet men idag har jag varit helt slut! Men en liten tupplur hjälper mot mycket o nu är jag på topp (överdrift) igen.
Helgen består av en jobbarlördag följd av EUROVISION me vin o gott hos Tilda o Kimolainen. Sen blir d pluggsöndag så att vi kommer nån vart på vår B-uppsats.
Nästa vecka ska vi på två lägenhetsvisningar så i höst bor vi nog i Ladugårdsängen!! TJOHOO!! Åh vad jag vill det! Flera rum, närmare universitet, mycket nära golfbana (så Andreas inte längre har nåt val att börja längre), bra springområde och ja, allt är nog bättre där! Men det bästa är nog att Kim o Tilda oxå fått lya där!! Pööörfi!
Fit for allt!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Om mig
- Helena
- 33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar