torsdag 11 juni 2009

ja d va d..

Skillnad värre! Vårens massage har känts rätt tung, tagit min tid från annat, stressat mig, gett mig ryggsmärta. Helt plötsligt är det sommarlov o jag har masserat fyra dagar i rad. Känns helt okej!!! Vetskapen om att resten av dagen är ledig eller vetskapen om att det bara är TRE massagedagar kvar!?!? Vilket är de som underlättar? Tror på alternativ nummer 1.

Imorgon blir det Horndal o åskåda min käre Andreas spela fotbollsmatch. Sen blire väl lite dryck, punkt. Hem lördag för å ladda mig inför söndagens visningsstädning - tjohoo! Och om en vecka drar vi till stranden!! Sen kommer hela sommaren o bjuder på diverse underhållning, asså den här sommaren kommer bli SÅÅÅÅ BRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.