D började me att jag var sjuuukt taggad att morgonpromma i morse efter att igår gjort d för första gången på länge o jag kände att jag var på G att komma igång nu igen! Klockan ringde klockan 7, trött jag var men promma jag ville. Tittade ut genom fönstret o d regnade.. men skit i d, bara att traska. Dock var d hemskt att gå i d där kalla äckliga regnet så jag vände efter en kvart, sur o blöt.
Sen frulle, var väl ok. Men efter d iväg till mitt underbara jobb - massagen. Fyyyy faaaaaan, va d var tråkigt idag. Redan från första kund kände jag likgiltighet, uttråkning, lidelse, meningslöshet, nästintill depression. Sex kunder fick jag pina mig igenom o ingen var roligare än den andra.
Hem till Wilma som så sött låg i min väska. Hon har de senaste dagarna hittat de allra konstigaste sovplatserna. Det var dagens positiva händelse.
Iväg till Cervera o jobba, var iofs ok, men jag hade fortfarande förmiddagens hemska känsla i mig o bara måååste ha choklad. Så efter jobb, hem, där jag nu sitter o äter upp Andreas alla dumle-klubbor och resten av jordnötterna i skåpet.
En liten svacka andra dagen på mitt efter-semester-liv skadar väl inte...? En liten skitdag då å då gör väl bara resterande dagar himmelska...? Nu jävlar, slut på neggo, imorgon blir d packi packi för på fredag blire FLYTT!!!!!!!!! :D
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
Om mig
- Helena
- 33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar