
Nästa helg bär det av till Göteborg för att se Madonna på scen, en show jag sent kommer att glömma.. eller??? Ska man vara helt säker på att det verkligen kommer att hända? Madonna är ett vrak, sjukt smal med äckligt framtonande muskler.. kommer hon orka? Madonna är iofs Madonna, en otroligt stark och målmedveten kvinna. Samtidigt kan ju hon, som världsstjärna, ställa in konserter utan att bli fattig för det. Ja det är bara att hålla tummarna, både för hennes hälsa och för min lycka att få se henne nästa lördag..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar