Tradera är ju ett himla käckt ställe att på ett trendigt vis sälja och köpa grejer på auktion. Jag gillart, men man vet aldrig hur det ska sluta. Vi sålde för några dagar sen vårt fina Nintendo 8bit med massa kuliga spel till för 1525 kronor. Vi var mycket nöjda men tiden gick och inga pengar kom in. Inget svar på mail, inga pengar på kontot. Hepp.
Nyss avslutades en annan auktion jag hade, en bok om fettförbrännning, i nyskick med nypriset runt 200 kronor. Jag fick 14.
Snart dags att sälja mina möbler inför flytten, då blir det dock blocket. Där slipper jag ha utropspris 1 krona, och istället drar jag till med nåt högt så får de bjuda neråt istället, men INTE lägre än jag är beredd att sälja för. Tack blocket!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
Om mig
- Helena
- 33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar