Tre veckor har passerat varav två helt underbara! Den första var lite jobbig då vi inte lyckades hitta nån prisvärd sista minuten. Men när vi väl bokat en till ett högt pris kändes det ändå väldigt bra att vi kom iväg. Resan var fantastisk på alla sätt, sol och värme, uteservering med god öl, bästa sällskapet dvs Andreas, fina och roliga utflykter och så vidare. Följande vecka spenderades i Linköping där bror med fru var på besök. En runda golf, en kväll på torget, påhälsning hos föräldrar och morföräldrar samt en titt på två små supersöta kompisbebisar.
Trots dessa goa veckor är jag hemskt glad att vara tillbaka i Örebro nu och faktiskt även kul att jobba en del. Men fortfarande mycket skoj kvar att se fram emot denna sommar..
Ses!
Trots dessa goa veckor är jag hemskt glad att vara tillbaka i Örebro nu och faktiskt även kul att jobba en del. Men fortfarande mycket skoj kvar att se fram emot denna sommar..
Ses!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar