Jäääklar vilken god kycklingsallad jag käkar!!!
Det var inte det jag skulle skulle skriva om utan..
detta magiska väder! Alltså ALLA mår bra av det. Undantag finns säkert men kollar man statusuppdateringar på facebook, msn, läser folks bloggar, pratar med kompisar, träffar folk, SER folk - vilken skillnad!!! Alla förundras över vädret, ler, har massa extra energi, är mycket trevligare än vanligt osv. Då undrar jag om Gud verkligen finns. Ser han oss människor nu skulle han ge oss detta underbara väder oftare!! Vill han inte att vi ska må bra?? Kanske tänker han att om det alltid var fint väder skulle vi inte uppskatta det som vi gör.. men alltför ofta är det faktiskt skitväder (nej jag är inte pessimist). Han kan väl ändra proportionerna i alla fall?!
Mår fler bra blir världen bättre, det tror jag det!
För mig är dock denna vackra lördag ägnad åt plugg.. men det gör inget. Njuter av vädret ändå och tack vare att jag är hundägare har jag anledning att smita ut ibland :)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Om mig
- Helena
- 33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.
Hej, jag hittade din blogg via google!
SvaraRadera"Då undrar jag om Gud verkligen finns."
I min blogg (bloganders.blogspot.com) bevisar jag existensen av en Intelligent Skapare genom att använda formell logik och vetenskap.