måndag 13 april 2009

Glad påsk!

Hemma i Örebro igen efter en riktigt trevlig påsk. Hunnit med besök hos svärföräldrar, föräldrar, morföräldrar samt träffat ganska nyblivna föräldrar med världens sötaste dotter Tyra, till vem jag unnar mig beteckningen låtsasmoster ;D.

Det underbaraste med årets påsk var nog trots allt vädret! Torget öppnade sin uteservering och vi bland många andra satt i t-shirt och drack öl i solen, mmm.. försmak av sommaren!

Men efter mycket mat, goda drinkar och massa godis känns det skönt att helgen är över. Nya tag nu med skola, plugg och jobb, knappt två månader kvar.. sen är det SOMMAR!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.