söndag 19 april 2009

Vackra vackra sol!

Jag bara ääääälskar solen!! My BIG love!.. när det kommer till omänskliga ting. Uteserveringarna i bästa skick, ölen som godast, människorna som gladast, Wilma-prommarna som skönast, skolan som lättast och fönstrena som skitigast haha.

Började dagen med två timmars plugg, gick fint. Fortsatte tillsammans med Herr Snarkare med putsning av fönster eftersom solen har en tendens att smutsa ner dem ;). Därefter brödbakning, äggmackefixning och kaffekokning för att ge oss ut i skogen och picknicka. Lite nostalgiskt när vi gick där med ryggan och slog oss ner och åt äggmackor som jag inte ätit sen matsäcken i småskolan, namnam!

Nu väntar vi bara på svampen...
Nykonverterad skogsmulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.