söndag 5 april 2009

Vilken helg!

ojojoj, va trött man blir av att inte göra nåt (=plugga)! På grund av lite tidsbrist i veckorna så planerade jag denna helg in plugg och plugg. Kändes lite surt i lördags eftermiddag när jag såg folk med systemkassar i solen på väg till nån rolig fest. Men efter jag pluggat färdigt för dagen köpte jag mig lite naturgodis att mumsa på i soffan. Men hör på det här: jag gick o la mig 21.30!!!! Helt sjukt trött var jag efter all tankeverksamhet på dagen!

Söndag fortsatte pluggandet men inte lika intensivt. Jäspningarna kom redan innan lunch och jag kände att kroppen ville röra på sej, ordentligt, så jag såg mer än nånsin fram emot step-passet jag skulle på senare. Matt i kropp och sinne drog jag iväg till friskis och ojojoj va det gjorde susen!! Känner mig som en människa igen! Pigg och gla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.