tisdag 21 april 2009

Projektplan hit o projektplan dit

En smula trött på skolan såhär i slutet av en delkurs à tio veckor. Vissa lärare kräver mer än andra minst sagt! Är egentligen rätt nöjd med min projektplan som ska lämnas in imorgon, men VET att den där överambitiösa läraren kommer ge mej lots of complements! Ja, det kommer alla få, hon nöjer sig inte med mindre hon inte.

Men som med alla stressiga moment i livet så är det ju sån underbar känsla när man kan lämna det bakom sig. Ja det är det jag blickar mot, den dagen min komplettering godkänns och jag kan gå vidare :D

... ja då blir det uteservering!! Me löv!

Åh, precis nu visade min pöjk väderproggen för helgen, och det ska bli temperatur över, eller mycket över det normala!!! Kunde den informationen kommit mer lägligt?? Ledig helg, sol och värme - uteservering, here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.