onsdag 18 mars 2009

ännu en uppenbarelse

Idag damp det ner en liten katalog från Halens i brevinkastet med mitt namn på. Varför i hela fridens namn har jag fått den?? Ganska snabb i huvet var jag dock då jag kopplade det till mitt HM-kortsansökande för två veckor sen... antar att de är partners på nåt sätt.. Rent reflexmässigt öppnade jag skåpet med returpapperspåsen för att slänga in den.. men ångrade mig för att ha nåt att bläddra i medan jag äter. Sagt och gjort, en halvtimme senare och sista tuggan på väg ner i halsen, har jag beställt ett flertal plagg från den där lilla finurliga katalogen och är SÅÅ nöjd med mitt medlemskap. Men vilken TUR att jag inte upptäckte detta fantastiska företag tidigare! Jag hade dels varit en shoppare, dels haft en mycket eländig ekonomi!

Men återigen, Tack för att ni finns!
Och shoppa är rätt kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.