onsdag 11 mars 2009

en dag som denna

När hela dan går emot mej med det ena stressmomentet efter det andra. Hårt arbete att utföra. Hårt utfört arbete till spillo. Fler uppdrag att planera in i min redan fulla kalender. Och att träningen jag därefter gick på för att få ur mig onda energier var tråkigare än nånsin, gav mig ingenting och varade i endast 30 minuter. DÅ är det skönt att komma hem till världens bästa pojkvän som tycker jag ska unna mig lite onsdagsgodis, och DESSUTOM går och köper det till mej! Några bitar senare känner jag mig genast lycklig igen, och dagen var inte så dum ändå! Puss på dej älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.