lördag 14 mars 2009

kanel på tonfiskpasta..

Vad är värst? Kanel på tonfisk och pasta eller grillkrydda på gröt? I vårt hushåll används ganska mycket av dessa kryddor varför vi har extra stora, likadana, kryddburkar med sånt. Så nu när jag skulle äta lunch, tonfisk med tagliatelle, tyckte jag att det var hemskt dåligt kryddat. Går därför och hämtar grillkryddan och kryddar kryddar kryddar. Mmm, nu blir det gott! Jag slevar in en fullastad gaffel i munnen och.....ja, ni fattar grejen. Det var INTE gott! Men för att se positivt på saken tänker jag: "det hade varit Ännu värre med grillkrydda på gröt!" varpå jag glatt tuggar i mig hela portionen.

2. Still going young!
Glad blev jag idag när jag ombads visa leg på systemet :). Varje gång är ett steg närmare mitt mål jag satte upp för tre år sen, att få visa leg när jag är 30! VEM kan tro att det knappt är ett år kvar?!?!?!?! hahahha

1 kommentar:

  1. Grillkrydda på gröt måste ju ändå ta priset. Urk vad äckligt!!!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.