lördag 7 mars 2009

Lördagkväll,

jag och Andreas i soffan med varsin dator i knät, Wilma sitter på golvet, gnäller, tittar på oss och tycker vi är världens tråkigaste. Det är vi också. MEN om tio minuter smäller det! Min älskade, och smutskastade, även av mig, melodifestival börjar, vinet hälls upp, datorerna stängs ner (i bästa fall) alla är glada! Det värsta är att det ett-och-ett-halvt kilo godis vi köpte i förmiddags för att mysa med ikväll är så gott som slut. Lyckats spara sju bitar till tv-underhållningen.. bra jobbat!! Andreas föreslog precis att vi skulle poppa popcorn. Klart vi ska.. måste ju neutralisera blodsockret!!

Bara lördag en gång i veckan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.