söndag 22 mars 2009
full av energi!
Söndagar har blivit min nya måndag, den dagen jag börjar mitt nya nyttiga liv varje vecka! Varje söndag sen någon månad tillbaka har jag sånt enormt sug efter att röra på mig, träna, svettas, flåsa osv. Men det är ju inte så underligt, eftersom lördagen har blivit som någon slags ätardag, där både pizza och godis nästan blivit tradition. Innan jag träffade denne man jag nu lever med åt jag cirka En pizza om året! Men tack vare honom, får jag väl säga, så blir det väldigt onyttigt på lördagar vilket leder till ett sånt överskott på energi på söndagen som bara vill ut! Och så bra jag mår när jag får arbeta ur den! Så nu sitter jag o funderar på om jag ska till gymmet, till spåret eller gå på step idag.. hm, kanske gör alltihop! haha, närå! Nån måtta får det vara!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Om mig
- Helena
- 33 år ung, bor i Örebro med min underbara sambo Andreas och våra underbara barn Leon och Mila. Är utbildad hälsoutvecklare, diplomerad kostrådgivare och massör, men är för tillfället mammaledig och snart arbetssökande. Bloggar om händelser ur mitt liv, vardag som fest, och en del andra viktiga och oviktiga tankar. Riktigt nischat.
Det är tur att du har en karl med så gott inflytande över din hälsa ;) Pizza och lördagsgodis är den nya hälsokuren!
SvaraRaderaOm så var fallet vore jag gladast av alla!
SvaraRadera